Hemma !!

Shit, den här dagen har varit lååååång !!! Började jobba 07.00, och slutade vid 17.00. Efter jobbet åkte jag direkt ut till Birsta för att inhandla lite måste-ha-saker, såsom schampoo/Balsam, hudlotion, deo osv osv.. Plus att jag var på Willys och handlade lite gott och blandat, samma sak där, - Endast Måste-ha-saker !!!!  Efter vändan där ute åkte jag till syster äldst och fikade, med mor och far som också var där.  NU är jag hemma, och jag kan lova att jag är tröttast på den här gatan. Men jag njuter och är superglad, humöret är på topp ändå =). Känns skönt !!! Nu blir det en dusch och sedan raka vägen i säng,  samma tid på jobbet i morgon. Så jag behöver vila mig lite !!! Hoppas ni också haft en kalasbra dag...


Vi hörs i morgon....



Mina måste-ha-saker, från Birsta City !!!!

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Vad bra! :D

Vad gör du? :)

2009-06-09 @ 22:15:02
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0