God morgon God morgon...

....hör fåglar sjunga glatt god morgon i kööööööör !!! Visst låter det fint ? :P Nyvaken och nyäten, och det är lika underbart väder idag också. Vädret gör mig på galet bra humör !!!! Har precis packat strandväskan med lite smått och gott, samt gjort mig själv i ordning för en till dag på stranden, vid Bergafjärden. Åker med syster Madelene och hennes familj, plus en killkompis till Fredrik som är på besök från Stockholm. En riktig snygging förövrigt =).

Vad gör ni idag, har ni också semester nu ?!




Miss Li - God Morgning

Haha, sjuk låt men den svänger lite måste jag erkänna :). 

Ha en bra dag nu.../ M  

Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

fin blogg



Missa inte min tävling i bloggen du kan vinna fina priser. DU TJÄNAR ÄVEN PÅ DET GENOM ATT FÅ FLER BESÖKARE :d

2009-06-26 @ 10:53:08
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0