Ge mig sol !!

Åh, nu är jag less på det här vädret. När hade värmen tänkt att komma ?! Det är mitten av Juni, och det är ca 10 grader varmt. sjukt.. Det är storm och allmänt grått.....Barnen i lekparken utanför har mössa på sig, är det inte liiite väl. (men jag förstår dom, det är verkligen jättekallt).  Men men, hur mycket jag än tjatar lär inte vädret ändra sig. Så det gäller att göra det bästa av situvationen. En sista minuten resa någon ????????. 


Vet inte vad jag ska hitta på idag faktiskt. (?). Dumt att säga nu när jag väl har semester och allt, men jag hade hellre jobbat. Kanske åker ut med mor och far till stugan, i eftermiddag. Får la se vad som händer....



Blå himmel, sol, värme, stränder, solbränna... Ge mig !!!!!!

Kommentarer
Postat av: novembersara

SV: ett omaka par, men ett sött par ;)

2009-06-16 @ 16:23:19
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Jos

Hej hjärtat!

Kom hit NU! Imorse när vi landade kl. 10 var det 39 grader i skuggan. Helt sjukt varmt.

Hade hoppats på en ljummen kväll, men icke. Det är hett som fan och klockan är 00:00. :)

2009-06-17 @ 21:58:37
URL: http://muscat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0