Bra jobbat !!!

Svettig och fräsch känner jag mig .. Vad annars efter ett löppass, måste säga att jag är lite impad över mig själv. Eftersom att jag varit lat så länge nu, trodde aldrig att konditionen skulle vara med mig. Men det var den, för jag löpte från start till mål. Så jag är nöjd =).  Eller vad säger ni ??...

Sjukt mycket folk också, så bara det var roligt i sig.. Plus gott fika efterråt, eller jag ska erkänna..Jag tog bara en banan och ett glas vatten.. Kändes fel att stoppa i sig choklad och smörgåsar efter ett sådant pass. Hurtbullen Mari talar :P.

Efter den här kvällen tänker jag köra igång igen, på allvar. Jag minns hur det var på Lillsved, ingen lugn stund alls. Men sådant är skoj, men det är viktigt att vila också..

Så morgondagens mission är att knåpa ihop ett träningschema,  för jag fick verkligen mersmak ikväll.. Tack !!!!!


( Skrev detta inlägg igår kväll, efter Vårruset men det vägrade publiceras)

Kommentarer
Postat av: Jill

Va hurtig du e Mari :)

2009-06-03 @ 08:12:07
Postat av: thaikalle

Fina bilder och blogg, häng med och kolla på mina söta apor

2009-06-03 @ 19:45:57
URL: http://thaikalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0