Beachen !!!

Ååhh vilken dag, och jusses vad varmt det är =). Nästan så att jag måste lägga in ett klagomål, men jag skippar det tror jag. Jag blev hämtat av Gabriella på Alnö vid 11-tiden, sedan brassade vi vidare till Tranviken. Redan när vi kom dit var stranden fullsmockad med människor. Mitt i smeten skulle vi vara tyckte Gabriella, så vi slog oss helt enkelt ner, mitt i smeten =). Tänk er, inte ett moln, massa människor, härlig musik som spelas, svalkande vatten,brunbrända snyggingar :P, och en kall glass i handen.. Åhh det är ju helt underbart !!!! Eller hur ?!  Timmarna gick undan, och brunare blev vi... Gaah vad jag mår toppen =). Nu ska jag ta en svalkande dusch och sedan ta en powernap, jag blir ju helt slut av all sol.. Brukar inte ni bli det ?!..






Jill och Caroline, ser ni båten ?? :P.

Kommentarer
Postat av: Alexandra Olofsson

Gosh så skönt. Och som du säger å blir man ju jätte trött av att vara i solen.

/kramar alexandra

2009-06-28 @ 01:36:59
URL: http://sweetybejb.blogg.se/
Postat av: Jill

Haha vilken utsikt du hade ;)

2009-07-02 @ 08:05:26
URL: http://jivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0