6:e Juni är snart över !!!

Jag kom precis hem, har som sagt varit och grillat med syster mellan och hennes familj. Maten fick dock intas inomhus, eftersom det är höstväder här hemma. Jag tycker annars att grillad mat ska avnjutas utomhus. Men i alla fall, maten smakade riktigt bra, och jag fick busa med mina charmtroll Elsa och Edvin. Det kan inte bli bättre !! Det blev meloner inlindade i skinka (kom ej ihåg vad skinkan heter) till förrätt,  fileér och massa grönsaker hamnade på grillen, och till det serverades ugnsstekta potatisar och ett glas rött.. Efterrätten hoppade vi över... När vi alla ätit upp gjorde vi iordning barnen för kvällen, och tog sedan en promenad med barnen i varsinn vagn... Efter 30 minuter somnade dom, och vi traskade därefter hemåt. Sedan blev det chips och fotboll.. Sverige åkte på en förlust, som ni alla precis såg kanske =/.. Synd !!! Det var egentligen tänkt att jag skulle sova över där, men jag valde att åka hem istället, då jag hellre vaknar upp i min egna säng i morgon..



Vi vuxna blev bjuden på trubadur efter middagen..Här räknar Edvin ner, innan
han tar ton. Och Elsa kör ett härligt gitarrspel till sången..


Edvin sjunger medan han spelar gitarr,  och Elsa kör ett snyggt solo på
flöjten...


Han ser redan som 3-åring ut som en rutinerad gitarrist =) Duktig är han också !!!


Nu ska jag rota fram någon film !!!

På återseende / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0