090625

Tror fan inte att det är sant, det har snart varit soligt och varmt i en veckas tid. Så underbart !! Det trodde man inte för några veckor sedan, då termometern visade 5 grader vissa dagar.brr. Men nu ska jag inte klaga, för nu ska jag ut och njuta av en till dag i solen =).  Skulle egentligen ha varit barnvakt idag igen, men Edvin blev sämre i natt så mamma Jennie (min syster)  tyckte det var bäst att han fick vara hemma med sin mor. Vilket resulterar i att jag kan åka till Bergafjärden och sola, och kaaanske bada. Vad gör ni idag ?!  Nu ska jag packa en väska med lite smått och gott..

På återseende / M


Edvin


Bergafjärden.


Kommentarer
Postat av: Victoria

Sv: Jaha okej vad tråkigt :(



Tack detsamma! :D

2009-06-25 @ 17:17:16
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0