090614

Hej på er allihop !! Hur mår ni ?! - Jag mår hör och häpna väääldigt bra faktiskt, fast det var fest igår. Tror att min och Gabriellas lååånga sovmorgon idag gjorde susen.. Som sagt, det var fest igår !!!  Förfesten ägde rum här hemma hos mig. Gabriella, Anna, Nina, Tessan och Emma var damerna som kom hit. Och vi hade väldigt trevligt må jag säga, det brukar vara så på förfester. Eller hur ? =). Vid 23-tiden tog vi en taxi ner till stan, och spatserade direkt in på Oscar. Där vi spenderade resten av kvällen, med öl, dans, vurpor (ni ska se mitt knä) och massa skratt. Vid 02.30 lämnade vi Oscar och gick till Kebabcity för att äta..Gabriella, varför åt du en kebab med bröd ?? Sedan blev det taxi hem igen.. Nu på morgonen har jag och Gabriella suttit och vräkt i oss chipsen som var kvar från igår, samt skrattat åt massa roliga incidenter från gårdagen.. Ni skulle ha sett min vurpa, som inte blev en vurpa men som lika gärna hade kunnat blivit kvällens värsta..Låt mig skratta haha...  Nu ligger bilderna på datorn i alla fall, så inom en kort tid ligger dom här på bloggen. Så håll utkik =).


Kommentarer
Postat av: Makeuponista

Sv: Detsamma :)

2009-06-14 @ 16:21:45
URL: http://Makeuponista.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0