090608

Men kors i arslet sa Ada och satt sig på lien, det har varit SOL idag och VARMT. Ett sällsynt fenomen här i Sundsvall, i alla fall den senaste veckan... Hoppas bara värmen som kom idag är här för att stanna.. Mössan som jag satt på mig på jobbet i torsdags, vill jag gärna stoppa undan nu. Bära mössa i Juni känns lite avlägset, men jag var tvungen i torsdags..!!!!! Idag har varit en bra dag på jobbet faktiskt,  vi har varit ute och lekt hela dagen sånär som då vi åt lunch och när barnen sov.  Alla har varit på toppenhumör, vilket är sååå skönt !!!! Nu ska jag ta en dusch och få bort all sand som lyckats fasta på min kropp.( spenderade sista timmen på jobbet, i sandlådan). 



Igår var jag ju hos Marie och hälsade på också. Kom dit vid 16-tiden, köpte med mig lite fikabröd så vi hade något gott att smaska på till kaffet. Men innan kaffet blev jag bjuden på middag, vilken överraskning =).. Grillat kött och pommes blev det. Tackar ödmjukast !! Sedan svullade vi i kakor och njöt av det goda kaffet...... Jag känner mig verkligen som hemma när jag är där. Så himla härligt !!!! (jag har umgåtts med Marie så länge jag kan minnas). När Marie tyckte gästen (jag alltså) skulle få ta mat först sa pappa Håkan; "- Mari ser jag inte som någon gäst, hon är banne mig en familjemedlem".. Är det underbart så säg =).  I alla fall, det var jättetrevligt att träffa henne igen...


See ya later.... / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0