Min dag.






Mötte upp mamma nere på stan vid 13-tiden, och därefter var shoppingen igång. I alla fall för henne, shit. Min mamma kan hon =). Jag hade juh tänkt att jag skulle hitta något skoj, men det är typiskt, när man är ute efter något hittar man aldrig något. Aja, jag fick med mig en parfym, nagellack (depend nr. 29), mascara och en present till Alvin i alla fall. Vilket i och för sig inte är alltför dåligt...Parfymen har jag suktat efter ett par veckor nu, och äntligen är den min. Den är som en drog, Gabriella och Caroline, ni vet ;). Alvins present fixade jag ihop på två sekunder, det blev lite fotbollsprylar. (konor, en boll och ett par målvaktshandskar). Så nu har moster bestämt att han ska bli ett fotbollsproffs :P. Mascaran har jag aldrig använt, så jag får väl lämna en recension senare. .Någon av er som använder den ?!. Efter stan blev det kaffe hos Madelene och Fredrik, plus lite bus med kidsen. Birsta kunde vi inte hellet motstå, så där har vi också varit. Men där blev vi inte långvariga.. Aja, nu är jag hemma i alla fall, och ska väl fixa ihop något att käka strax.



Märtha, du får ett bildbevis på den äckliga varelsen jag såg när jag stod och pratade med dig.
Blääääää....

Kommentarer
Postat av: Therese

Usch vilken äcklig spindel!

2009-07-21 @ 19:54:41
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: fotonich

Älskar den parfymen (:

2009-07-21 @ 20:10:44
URL: http://fotonich.blogg.se/
Postat av: carro

Ja den är lätt beroende framkallande :) Mascaran gillar jag tyvärr inte, den ligger på kinderna efter någon timme .P

2009-07-21 @ 21:03:23
Postat av: Mari

Carro: Jasså, bajs att den ligger på kinderna efter någon timme..hm..Nu är det för sent i alla fall hehe =). Parfymen är lovely..hihi

2009-07-21 @ 21:25:32
Postat av: Paula

gud va fin du är! född att bli fotograferad!!!

2009-07-22 @ 09:56:30
URL: http://paulagoesapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0