Skor och lite spänning !!

Nu är jag hemma, efter en sjukt lugn arbetsdag. Kunde kila hem en timme tidigare till och med. Skönt !! Nu blir det bara att slappa i soffan framför tv:n, kikar för tillfället på Lotta på Liseberg. Varför vet jag inte, då jag inte alls tycker om det. Allsång På Skansen är mycket bättre, och så kommer det alltid förbli. Just nu sjunger Linda Bengtzing, vad fan har hon gjort med håret ?! Var inte hon kortklippt nyss ?!. Fult var det i alla fall.. Jag lovade er att visa mina nya skor jag köpte i Mora och den intressanta lådan, som jag fick av Paula. Let´s rock´n roll;



Supersöta skor från en söt liten märkesbutik i Mora.
Dom påminner väldigt mycket om mina favoritskor från Tiger, men jag kunde inte motstå dessa när jag såg dom. Att jag fick dom för 600:- gjorde ingenting heller, eftersom dom kostat 1200:-


En sådan här låda får inte vem som hellst kan jag tänka mig, men jag fick en. Klockrent påhitt Paula =). Den innehåller lite smått och gott, såsom glittriga ögonfransar, två doftljus, en "the go-girl guide", en tvålparfym, ett par örhängen, voodolls som heter Sedusa =), två kondomer och två fitnessfilmer som Carmen Electra har gjort =). haha. En perfekt liten låda till en singeltjej... Tack vännen !!!







Kommentarer
Postat av: Linda H - Hair & Make-up artist

Hihi, en sån trevlig liten låda =)

2009-07-27 @ 21:07:21
URL: http://micromiss.blogg.se/
Postat av: Paula

hahah.kul att du gilla den. bara att börja använda nu. hehe

2009-07-27 @ 21:29:37
URL: http://paulagoesapocalypse.blogg.se/
Postat av: emma

söta skor (: hoppas du har en fin kväll nu!

2009-07-27 @ 22:58:08
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0