Skiter fullständigt i en rubrik !!!

God Morgning !!! Läget ?! - Här är det varmt, och jag mår som en prinsessa =). Idag är det Onsdag, och det vet ni vad det innebär hoppas jag ?!?!. - Just precis,  Fest !!!!!!!  Har nyss intagit en god frukost, och nu sitter jag bara och inväntar att timmarna ska flyga förbi. Känner mig äckligt laddad för fest, så passa er för den här kvällen är MIN kväll :). Ska strax springa iväg på affären och inhandla lite tilltugg så jag har något att bjuda tjejerna på, sådant är ett måste ju. Sedan vid 16-tiden kör vi igång.. Aja, nu ska jag inte tråka ut er med mitt festsnack mer. Ni får ha en jättebra dag folket..



Gina G - Ooa Ahh Just A Little Bit

Kommentarer
Postat av: CHRJ

sv: tack och tack desamma! :)

2009-07-01 @ 12:46:55
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0