Friluftsmänniskor !!!

Nu ni gott folk, nu har jag ringt skistar. Det var på tiden =).  Som ni alla redan kanske vet så planerar jag och Marie en trip till Åre över en helg, för att paddla kajak och vara två riktiga friluftsmänniskor. Låter det inte härligt ?!.  Vi ville höra med dom där uppe på Skistar om priser osv först innan vi bokar in något. Både jag och Marie hade nog väntat oss ett högre pris än vad dom gav oss. Härligt, detta kanske blir av i år ändå. Som vi längtat.. En 2-3 timmars guidad tur kostade 300kr/person och en 4-5 timmars guidad tur med två pauser kostade 850kr/person. Jag hade nog räknat med ett pris över tusenlappen i alla fall. Vi får se hur det blir, vi funderar på att hyra varsin kajak över en dag i stället. Då slipper vi bli guidade, och vi får själv bestämma när vi ska ta paus och vad vi vill se på utflykten.  Tror nog att dom guidade turerna också är väldigt trevliga.. men men, vi får helt enkelt se. Förresten, dom guidade turerna hade som krav att man skulle vara minst fyra stycken som paddlade. Så det hade ju inte gått ändå, om det inte är någon/några som vill följa med ??! Boende fixar jag, i Tegefjäll. Tur att jag har kontakter :P.  Nu ska jag se över lite tågtider och vilken helg som skulle kunna passa.. So long / Kungen










Nemen kolla, jag har varit med förr =).
Ute till havs med klassen, i 2 dygn.
Lillsved-Svartsö
4 timmars paddling drygt. (en väg)
Stockholms skärgård är fantastiskt vacker.



Kommentarer
Postat av: Leia

Hej, hur är det?

2009-07-20 @ 14:37:48
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Paula

oh no! svartsö! vilken resa. så jävla kul och galen. haha.. jag och jonas rapedusch efter var guld värd... oj.. va snuskigt det lät att vi duschade ihop men det var däruppe vid bastun och vi hade badkläder på oss..



du är bästa stugkompisen ever!

det går bussar mellan orsa och falun. kolla dalatrafik.se för tider.

gud va kul de ska bli!!

2009-07-20 @ 15:14:05
URL: http://paulagoesapocalypse.blogg.se/
Postat av: Monika

SV: Tackar! Hoppas du har haft en rolig dag :)!

2009-07-20 @ 16:15:20
URL: http://monikka.blogg.se/
Postat av: emma

fan va härligt att du är ledig en vecka (: vad ska du hitta på under den tiden? jag ska dock jobba hela veckan haha

2009-07-20 @ 18:06:55
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: Leia

Så bra, det är bra här med. =)

Vad gör du idag då?

2009-07-20 @ 18:54:06
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Nu i helgen eller vad!?

Eller vilken helg pratar du om? =)

2009-07-21 @ 13:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0