Middag !!

God eftermiddag.. Nu är jag redo för att käka middag med Gabriella, det var det som blev bestämt. Vi ska först besöka några butiker, sedan får vi se vart vi sätter ner våra rumpor och käkar någonstans. Trevligt ska det bli i alla fall ! Min dag har bestått av att tvätta, hänga tvätt, tvätta och hänga tvätt. Det är rena rama tvättinrättningen här hemma, men det blir lätt så, när mina kära föräldrar kommer hem med massa kassar med smutstvätt. Plus att jag har mina egna kläder också. Men nu är det snart klart, och känner mig såå duktig =).  Nu ska jag borsta gaddarna och kasta mig ner till stan..

På återseende / M

Kommentarer
Postat av: Paula

Snart ses vi! HURRA!

2009-07-14 @ 16:09:28
URL: http://paulagoesapocalypse.blogg.se/
Postat av: emma

tack för tipsen (: ja the hills är super! vad sysslar du med nu ikväll?

2009-07-14 @ 17:24:56
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0