Jobb.

Jaha, då hade man avverkat fem timmar på jobbet. Och jag kan inte påstå att det var jobbigt, fyra ungar och jag. Lättare kan det inte bli. Men jag insåg när jag kollade i personalens pärm att helgen kommer bli tvärtom, ett ända stort kaos kommer det bli.  Så nu är det bara att förbereda sig på att vad som hellst kan hända. Usch. Men men, jag är ju en superkvinna :P. I morgon ska jag försöka sova så länge som möjligt (jag hatar detta), sedan blir det barnkalas hemma hos Madelene och Fredrik (Ida fyller år) innan jag ska iväg och jobba. Börjar 19:30 och går av på lördag morgon vid 08-tiden. Känns skönt att jag slipper jobba ensam i helgen i alla fall. Jag ska ta och göra mig något ätbart, sedan blir det tv för hela slanten. Visas det något av värde ikväll?


Återkommer senare...


Kommentarer
Postat av: emma

usch ja, då får du verkligen ladda upp ordentligt! jobbigt med nätter som tusan. jag har bara degat hela dagen men nu känner jag mig äntligen frisk (:

2009-07-16 @ 22:35:14
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* ja det var de :D

2009-07-16 @ 23:05:14
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Paula

Självklart ska jag vara med! Fattas bara!

Hoppas du får det bra på jobbet i helgen i alla fall, som sagt, du är ju superkvinna så det blir inga problem alls.



Synd att Grannfejden inte visas varje dag... usch.. vilket bajsprogram.



Och vilka gnälliga människor det finns. Man vet att man behöver en hobby eller ett ligg när man börjar irritera sig på och filma hur grannarna tvättar sina fönster.

2009-07-17 @ 07:39:08
URL: http://paulagoesapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0