Idag.

Få inte för er att jag har sovit tills nu, för så är det inte. Jag kom hem vid 08-tiden, hoppade ner i sängen och sov några timmar. Vaknade väl vid sisådär 11-tiden, sedan hoppade jag ner i bikinin och la mig ute. Det är ju faktiskt sol, och den måååste jag bara ta vara på :).  Natten gick helt okej, förutom en insident. Men den uteblir här på bloggen. Jobbade med Erika inatt, så jag slapp vara ensam i alla fall vilket är sååå skönt. Skönt att ha någon att prata med. Inatt jobbar jag ensam dock, så datorn får följa med mig. Nu ska jag ladda över lite bilder från barnkalaset igår, så håll utkik för jag lägger upp några stycken här om en stund.. So long / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0