Hej hallå !!!

Halloj på er !! Hoppas ni har det bra ?! - Jag vaknade för inte så länge sedan, så jag är måttligt trött fortfarande. Men sova bort hela dagarna går inte, nu när jag är klar med mitt vända-på-dygnet-tjafs. Äntligen !!!  Jaha, som ni märker har jag varit borta någon dag, mitt internet har inte alls velat starta. Men nu är jag tillbaka, och förhoppningsvis för att stanna :). Igår låg jag i soffan och kollade på The Hills hela dagen, faktiskt riktigt bra. Ser ni det ?!. Sedan blev det lite mer tv-tittande, typ hela dagen om jag ska erkänna. Men sådana dagar behöver man ibland =). Idag blir det en tvättdag, sedan ska jag träffa Gabriella. Får se vad vi hittar på, men middag eller en fika blir det i alla fall. Inte mycket mer än så har hänt sedan sist, jag har bara tagit det lugnt. Men nu gäller det att ta vara på dom två lediga dagarna jag har kvar, innan jag börjar jobba igen.. natt...hela helgen...suck...  Nu blir det frukost..vi hörs / M


Kommentarer
Postat av: emma

najs (: the hills är lovely, är lite besatt av det får jag väl erkänna

2009-07-14 @ 11:43:57
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: JOANNA

detsamma! kram:)

2009-07-14 @ 11:48:15
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0