En helkväll på Oscar !!

Igår när jag kom hem blev det gasen i botten, in i duschen för att sedan göra mig i ordning. Jag, Gabriella, Josefine, Caroline, Elin, Jenny, Johan, Ullis och Thomas hade bokat bord på Oscar.. Och vilken kväll det blev, en kväll jag sent kommer glömma. Vi hade så himla trevligt !!! Vi tog först en drink/öl på Svenssons innan vi gick till Oscar, där blev det några drinkar till innan maten serverades. Jag beställde lax, prässad potatis, sikromssås och till det delade jag och Jenny på en flaska vitt vin. Mer än gott vill jag lova !! När maten var uppäten började folk strömma in, så drinkarna började flöda på vårat bord. Festen var igång =). Lite dans, mingel, kära återseenden senare gav jag mig hemåt. Klockan var nog 03:30 när jag dök ner i sängen.. Tack mina kära vänner för en såå himla trevlig kväll tillsammans med er.. Älskar er !!!



Tjejerna i väntan på maten..


...Likaså här..


Min underbart vackra vän Caroline..


Söta Elin. Snart kommer maten tjejen :P.


Caroline och Gabriella..


Äntligen !!! Maten var uppäten lika snabbt som den serverades på bordet..


Syskonen Von Essen, Johan och Jenny.


Ännu en bild på Caroline och Gabriella, såå vackra !!!


Det blev visst champagne också.. fint ska det va ;).


Gänget, som utökades lite senare på kvällen..


Och jag, kvällen till ära..


Förresten folket, jag rekommenderar den tredje toaletten från vänster på Oscar :P.





Kommentarer
Postat av: Caroline

Härliga kort du har lagt ut vännen :) Roligt att se!

Håller med om att kvällen var jätte trevlig! Wow :D Hahah och toaletten rekommenderas starkt av mig med. Jäklar vilken fräsh! :P

2009-07-26 @ 23:06:46
URL: http://carris007.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0