Det är Robin Hood jag vill ha..

Just precis !!! Ikväll har jag och barnen haft "bio" som dom så fint kallade det för, i soffan i tv-rummet. Det blev även en nybakad blåbärspaj (barnen har plockat blåbär idag) plus lite saft/kaffe till. Riktigt gott !!! Filmen som visades var Robin Hood, och jag måste säga att jag inte alls var så delaktig. Gillar ju inte tecknat !!! Jag bläddrade lite fint i en tidning och låtsades kolla på filmen, då och då =). Nu sover allihop i alla fall, och jag har precis placerat mig i personlarummet med datorn i knät. Härligt jobb man har. I morgon är det sista natten, så då ska jag banne mig fira. Med vad vet jag inte, men jag får la hitta på något trevligt.  Några förslag ?!  Innan jag gick till jobbet tog jag en sväng förbi kiosken här i närheten, där stod som vanligt tonåringarna och hängde. Förstår inte att dom finner nöje i att stå där och hänga. Eller har jag missat något ?!. Tjejerna stod och småpratade/småfnittrade medan killarna snedställde cyklarna/mopparna mitt framför näsan på dom, bara för att impa. haha. Det är ju nästan roligt. Finns det inget bättre sätt att flirta på?!. Och den viktigaste frågan, - Finns det inget annat att göra en lördagskväll för tonåringarna nuför tiden?! Tydligen inte !! Aja, ordbajsa är jag bra på i alla fall.. Hörs / M

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hallådär ! :) haft en bra lördagskväll ?^^

2009-07-18 @ 22:46:43
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Paula

sv: heh..näej inte direkt babe. jobb är att ta i. jag hänger.



2009-07-18 @ 23:00:36
URL: http://paulagoesapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0