Ågren knackade nyss på dörren !!!

God eftermiddag mina kära läsare !!! Hur står det till ?! - Jag mår som rubriken berättar, "Ågren knackade nyss på dörren". Får inte ni ångest dagen efter att ni har festat ?!. Och nu har jag inte festat en dag, utan i fyra dagar. Så ni kan ju tänka er hur sliten jag är(?). Men jag har haft så obeskrivligt roligt, att dagens bakfylla är något jag lätt orkar leva med. Igår blev det lite dålig uppdatering, men jag passade på att umgås med Gabriella samt laddade inför gårdagens fest.

Lördag;
- Jag och Gabriella låg i soffan och käkade chips hela dagen, och jag kan tänka mig att det inte var en vacker syn. haha. När vi hade gjort oss iordning fick vi skjuts bort till Bergsåker, där Ida stod för kvällens förfest. Trevligt !! Det blev singstar, och bara massa surr. Tror att alla var rätt trötta. Vid 21-tiden tog jag och Gabriella bussen in till stan, det var ju sista kvällen så vi ville spendera mååånga timmar inne på stan =). Men det resulterade i för mycket vin i stället. Men i alla fall, kvällen fortsatte och vi hade sjuukt roligt, på varsitt håll. För självklart tappade vi bort varandra.


Så där, då var allt över för i år. Men, jag har en sjukt rolig (typ den bästa ever) stadsfest att blicka tillbaka på. Så jag ska absolut inte klaga. Tack !!!


Nu har jag precis vaknat upp ur en djup koma, ett par timmars sömn var verkligen de jag behövde. Lite käk och jag är med i matchen igen =). 

Laddar upp bilder lite senare...



 



Kommentarer
Postat av: AMANDA

det har jag :) hur var gatufesten? :)

2009-07-05 @ 17:57:39
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0