090726

I morse blev jag väckt av någon jäkla snubbe fråg Dagbladet, som ville lura på mig deras tidning. Men vid den tiden är det ingen som lurar mig, inte annars heller i och för sig. Men han verkar inte förstå att folk brukar ligga och sova vid 09-tiden, på en söndag. idiot. Sedan var det bara att kliva upp och ordna inför kalaset jag skulle på, presenter skulle slås in och jag själv skulle fräschas till. Konstigt nog så mår jag förvånadsvärt bra idag, med tanke på att alkoholen blandades hej vilt igår. Shit, vilken kväll vi hade =). I alla fall, vid 13-tiden landade jag hemma hos Madelene och Fredrik, där det var kalas för Alvin som fyller 5 år idag. Mosters lilla söta grabb, som börjar bli så stor. (mycket kalasande nu, nästa barnkalas blir om 2 veckor drygt).  Tårta, kakor, fiskedamm, bus, lekar, massa presenter och trevligt umgänge med familj och vänner bestod kalaset av.. Vid 16-tiden tackade jag för mig, och sedan dess har jag tvättat och slappat i soffan. Batterinivån är låg idag kan jag säga =).. Nu ska jag slå på tv:n och slökolla lite, men tydligen var det inte så mycket av värde att se ikväll ;). I morgon väntas jobb, så det får bli en tidig kväll..




Födelsedagsbarnet rev upp alla presenter, i raketfart..


Länge sedan man fick såhär mycket paket =).


Barnbordet ute på altanen.


 Hur söt får man vara egentligen, men busig är bara förnamnet för vad hon är =)


Ida och jag =). Tror det bara vara moster Mari som ville vara med på bild dock =)




Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Åh vad söta bilder (:

2009-07-26 @ 21:18:03
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0