090722

Onsdag idag med andra ord, och snart är den här lediga veckan förbi. Inte riiiktigt än dock =). Har precis käkat frukost, och det blev en stoooor sådan, så nu står hälften ut genom öronen på mig. usch. Men men, vem bryr sig. Idag har jag inga planer alls, ska nog bara vara hemma och pyssla på. Packa, städa och göra mig själv fräsch inför resan till Dalarna (i morgon) ska jag i alla fall göra, som jag har sagt förr -  Det är väldigt nice att städa innan man åker någonstans, så man sedan kan komma hem till ett städat hus. Eller vad tycker ni ?!. Planerna för Dalarna är rätt diffusa just nu, men i morgon börjar vi dagen med att möta upp Madelene och có där nere, eftersom att dom åker ner redan idag. Sedan får vi se, försöka hitta några roliga aktiviteter till barnen kanske. Bad, om det är fint väder låter som en idé. Annars gör vi nog bara det som faller oss in för stunden. På fredag lämnar jag gänget och åker till Falun, där jag ska hälsa på Paula och Andreas. Får se vad vi hittar på, men något bus kan vi säkert göra :). Eller hur ? Redan på lördag bär det av hemåt faktiskt,  vi ska på barnkalas på söndag så vi bör vara hemma då. (Alvin fyller 5 år).  Om jag är hemma i god tid på lördagkväll så blir det förmodligen en utgång med tjejerna här i Sundsvall, men vi får se. Vore väldigt roligt !!! Nu ska jag sluta pladdra och göra något i stället...




Hur många har en sådan här ståendes hemma ?!



Kommentarer
Postat av: Paula

bus kan du räkna med! buse!

2009-07-22 @ 13:35:58
URL: http://paulagoesapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0