090719

Då var man vaken, och hemma igen. Timmarna på jobbet gick bra, men natten var seg. Dötrisst att jobba ensam, men vad att göra. Jag kom hem vid 08:45, och sedan raka vägen i säng.  Nu återstår det bara en natt, och sedan ska jag blogga om något roligare. Jag lovar. Antar att ni är rätt uttråkad av mitt jobba-natten-snack vid det här laget..  Nu ska jag ringa upp till Skistar och surra lite. Jag och Marie, en nära vän till mig planerar att åka upp till Åre och paddla lite, men vi måste ta reda på kostnader osv först. Men jag hoppas att det blir av, för nu har vi pratat om detta i flera år. Vore så härligt !!! Någon som paddlat där uppe ?!  Håll tummarna för oss =). 




Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Vad tycker ni om låten paranoid som jonas brothers sjunger? Den ger mig rysningar <33 http://sandratjulins.blogg.se/2009/july/jonas-brothers-paranoid.html#comment

2009-07-19 @ 16:36:52
Postat av: Monika

SV: Jag ska nog ut med kompisar :)!

2009-07-19 @ 16:45:13
URL: http://monikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0