090709

Hallå där !!! Allt under kontroll ?! - Jag kom precis hem, efter att ha varit hos äldsta systern från igår vid 10-tiden. Jag sov kvar med andra ord. Syrran och svågern rensade kartonger heeeela dagen igår, vilket medförde att jag fick sysselsätta minstingen Ida. Och det gick jättebra =). Vid 20-tiden kom Fredriks vän Nicklas förbi, så vi alla beställde mat från Bite Line och drack någon öl till. Sedan blev det båtsnack för killarna och jag och syster sjung singstar ända in på småtimmarna. Killarna joinade oss vid 23-tiden, då dom också ville sjunga lite. Klockan var nog närmare 03 när vi stängde av och sa god natt. Nu på morgonen har jag inte hunnit göra mycket alls, vaknade vid 11-tiden och satt  mig direkt vid ett väldukat frukostbord. Vilken service. Jag är åter hemma som sagt och funderar så det knakar, på vad jag ska förgylla min sista semesterdag med. Vad tycker ni, kom gärna med förslag ?! (observera att det är fulväder, så vad som hellst funkar inte).


Min första jobbarhelg ser ut som följer:
Fredag: 20:00-08.00
Lördag: 20:00-07:00
Söndag: 19:00-08:00


Jag jobbar natt hela helgen med andra ord, schysst start efter semestern.

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

sing star är fööör kul :)

2009-07-09 @ 13:15:18
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0