090706

Hej på er allihopa =). Nu har jag fått den efterlängtade sovmorgonen, och jag såå nöjd. Väldigt skönt att ingen lyckades väcka mig heller. Idag har jag absolut inga planer alls, ska i och för sig iväg på ett möte med en kollega vid 18-tiden. Annars blir det nog en dag hemma, med bara massa slappande i soffan. Är nog fortfarande lite sliten..Men, eventuellt blir det en städning av lägenheten. Kan behövas efter helgens äventyr, för allt plus lite till ligger nämligen framme. Det är sista veckan på min semester nu, känns hemskt !! Jag vill fortsätta vara ledig, njuta och uppleva massa skoj med mina vänner. Min semester har varit den bästa på flera år. Love. Fast och andra sidan,  jag har det rätt bra på jobbet också, då jag har världens bästa kollegor. Så jag ska nog inte klaga,  att följa rutiner är okej det också.


Hörs senare / M


Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt med semester, även om det är sista veckan. Bra med ett jobb man trivs med, då kan manjobba och njuta lixom och inte bara se det som en pina. Och då är det ändå kul att komma tillbaka efter semestern=) Vad jobbar du med? =)

2009-07-06 @ 13:21:33
URL: http://tornrosas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0