090703

07.00 i morse kom ett charmtroll till världen, Oliver är hans namn. Jag öppnade mina ögon för cirka 45 minuter sedan och kollade genast mobilen, vilket jag har gjort dom senaste dagarna. Bara för att se om jag har fått något mms, och idag hade jag ett meddelande oläst. Ett mms. På bilden skymtar jag en liten kille (jag sa ju det) som sover sött i någons knä. Han var det sötaste jag sett på väldigt länge. Elin och Kim är dom lyckliga föräldrarna, och jag önskar er all lycka i livet. Glädjetårarna visste jag skulle komma, och dom rinner ner för min kind just nu. Jag är såå glad för er skull. Fick nyss ett till sms av Elin, där hon skriver att allt gick jättebra och att förlossningen tog 3 timmar. Ännu en gång, GRATTIS !!


/ Tant Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0