Tråkigare kan man ju ha det.....

Jag är;  22 år och heter Mari (trååk)
Jag gör den här listan för att:  Jag hittade den på Ciccis blogg, och i brist på annat att göra så fyller jag i den :)
Jag sover; Ensam i min säng.
Jag blir glad av; att vara frisk, mina vänner/familj, kärlek.....
Vem kramade du senast?; P
Vad sa du senast? Jag haaatar att vara sjuk !!!!!!!!
Gröna eller röda äpplen; Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Beror lite på, men antingen en nära vän eller systrarna.
Vad skulle du behöva nu? Massa pengar !!!!!
Har du snygga skor? Klart som f*n att jag har ;)
Vilken tid gick du upp idag? 08:00, då var det dags för nässpray igen =(
Vad var det första du sa imorse? Gaaah, jag kan inte andas..
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja
Har någon annan sovit i din säng inatt? Nej !!!!
Vad såg du senast på tv? Nyheterna..
Kan du spela fotboll? Jag har spelat fotboll i sammanlagt 14 år, så nog kan jag behärska en boll..
Senaste personen du skickade sms till; Nina
Senaste personen du fick sms av/vad står det? "Förlåt att jag inte svarat, men.." (Nina)
Senaste personen som ringde dig; Peter
Senaste personen som fick dig att skratta; Pappa
Senaste personen du pussade; Peter
Senaste personen du hörde sjunga; Mig själv..
Senaste personen som trampade på din fot; Öhh, ingen aning faktisk !!!!
Senaste filmen du såg; Vi barn i bullerbyn..
Senaste låten du lyssnade på; Tracy Chapman - Fast Car
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?; Inte just nu direkt, men det är klart vi pratar..Öh?!
Har du sett din bästa vän gråta? Ja
Vad åt du senast? Gröt
Har du fått någon komplimang idag? Inte idag..
Vilka språk pratar din mamma? Svenska
Vilka länder har du bott i? Bara Sverige
Minns du dina/din musiklärares namn? Yes, Sven-David !!
Hur bra är din syn? Med glasögon på ser jag Allt, men ser rätt bra utan också =)
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Inget jag direkt går runt och tänker på, men om jag var skyddad och hade någon kunnig med mig, ja kanske !!!
Vad skulle du säga om någon sa att den var kär i din bror? Jag har ingen bror, och mina systrar har familj osv.
Har du varit utomlands och isåfall var? Ja !! Grekland (2ggr), Norge, Finland, Spanien, Bulgarien och Turkiet.
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? Det skulle och har aldrig hänt, men nog skulle dom allt bli väldigt förvånade.
Var är dina syskon just nu? En är hemma (mammaledig) och den andra är på jobbet.
Vad var den senaste drömmen som du minns? Att jag blev jagad, av vem vet jag inte. Men jävlar vad jag sprang!!!
Vad ska du göra i helgen? Om jag är frisk ska jag åka ut till stugan, umgås med familjen och bara mysa.
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "Hej. Jo, allt är bara bra med mig tack. Hur står det till själv?"
När var du riktigt sjuk senast? Jag är sjuk nu !!!
Vad finns i din bakficka? Det är tomt..
Har du färglinser? Ja, men jag får inte in dem..ha ha.
Vad gjorde du klockan 2 inatt? Jag sov får jag hoppas..
Vad är det första du gör på morgonen? Dricker ett glas vatten, och går sedan på toaletten.
Vad ska du göra efter det här? Ta en dos nässpray och lägga mig och sova en stund. Jag måste bli frisk !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0