Tråååååk !!!

Då har ännu en lördagskväll sprungit förbi, och nu undrar ni kanske vad jag har pysslat med ?! Svar: Jag har inte gjort ett SKIT !!!!! Galet tråkigt har jag haft det faktist. Men en ny dag väntas i morgon,  och om jag har tur bjuder den kanske på lite skojiga händelser. Den som lever får se.. Filmen Så som i himmelen har jag i och för sig sett, jag glodde en sväng på Körslaget också (meeen vilket tråkigt program). Hoppas ni har gjort något roligare !?




Är det någon fler än jag som Älskar den här filmen? Att kunna leverera ett budskap så jäkla bra som denna film har lyckats med, är banne mig galet svårt. Jag vet faktiskt inte om det finns någon annan film som lyckats med detta. I alla fall inte med det "temat" som den här filmen bjuder på. Enligt mig är det en underbart "fin" film !!!! Och självklart grät jag en skvätt, fast jag har sett filmen mijontals gånger redan... ♥

Nu ska jag kleta in mig i brun utan sol och slänga mig i sängen, och vet ni !!! Den är NYBÄDDAD :)

Sov gott !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0