Svinkallt !!!

Godmorgon !! Hoppas ni mår bra idag ?! Jag har varit vaken sedan klockan 08.00, så här hemma har jag hunnit med det ena och det andra.. Riktigt skönt !!!   Vädret Sundsvall har att bjuda på idag lyder;  20,5 minusgrader, klarblå himmel, vindstilla och solen går strax upp över bergen.... En underbar morgon helt enkelt, men svinkallt !!

Idag ska jag möta upp Marie på stan,  förhoppningsvis för en liten shoppingrunda. Jag måste göra av med mina presentkort som ligger och väntar !! =).  Det är inte helt omöjligt att vi hinner med en fika också...  I eftermiddag ska jag packa min lilla väska och dra iväg på en liten miniresa =)..Annars är inget mer inplanerat..... jäklar vad jag flyger och far.   Vad ska ni hitta på denna söndag ?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för miniresa du ska på? ;)

Snart lilla elevträffen. Looking forward to it.. Det kommer bli kul! Puss och kram

2009-01-04 @ 12:20:49
Postat av: Mari

Jag berättar mer om min miniresa när vi ses =)

Ser också fram emot Lilla Elevträffen, ska bli grymt att få träffa alla igen... Ses snart =) Puss och kram

2009-01-05 @ 10:42:19
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0