Jag älskar att shoppa !!

Hej bloggen !!!

Nu är jag tillbaka, efter att ha flanerat runt på stan, samt fikat med två underbara vänner. Elin och Gabriella !!!  Innan Gabriella kom ned på stan strosade jag och Elin runt i några butiker, i hopp om att kunna shoppa lite :). Jag hittade en mysig "vardagskofta",  som jag vet att jag kommer få mycket användning för. En BUS följde med mig hem också, jag är verkligen LIKblek.  Och sola solarium har jag tänkt att försöka sluta med, då det sliter så fruktansvärt på huden. Detta kommer bli niice :) 

Gabriella, ha det så bra i Uppsala nu !! Jag kommer snart och hälsar på... ♥

Jag vet något som ni inte vet,  och jag är såååå glad för deras skull... ♥




Mörkgrön lång kofta. 249:-, Zara.

Brun utan sol. 110:-, Åhlens.
Har aldrig testat denna, men Gabriella rekomenderade den :).
Någon utav er som testat den ?!




 


Kommentarer
Postat av: Paula

Hur är brun utan solen? funkar den bra? fan va jag saknar dig! saknar saknar saknar saknar så himla mycket. jag vill vinna pengar och åka utomlands..! jag älskar vår turkietresa, jag tänker på den och bara längtar till sol sol sol och bad! love you baby! pusspuss

2009-01-18 @ 12:11:18
Postat av: Mari

Den funkade riktigt bra faktiskt, jag kletade på mig den igår. Och jag ser redan resultat, inga fläckar eller ojämnheter heller.Så den kan jag rekommendera =). Jag vill också åka utomlands, nuuuuuu.. Med dig !!!! Ja saknar dig enormt vännen..love you..Puss puss

2009-01-18 @ 20:31:49
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0