Meen hallå !!!!!!!!!!!

Har inte ni glömt en sak (?), ni skulle ju påminna mig om att boka tågbiljetter. Skärpning !!!! =)  Jag hade dock minnet med mig idag,  så biljetterna är bokade/betalda.   Tur för er hurrni ;)

I morgon klockan 14:11 går tåget,  så då hoppas jag att väskan är packad och att jag är laddad för en trevlig helg.  Just nu dunkar huvudet och jag känner mig inte alls i form, men som sagt, jag hoppas att det känns bättre i morgon. För den här helgen ser jag verkligen fram emot......I morgon när jag anländer blir det med all säkerhet en snabbis på stan, sedan ska jag få äran att sova hos Cicci och Carsten...Hur snällt är inte det ?!? =) Tack !!!!  På lördag åker vi ut till Lillsved, där vi sover över tills på söndag...   Återkommer med mer information =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0