Mari är tillbaka !!

Sorry gott folk,  för min usla uppdatering. Men det finns vissa orsaker, men dem behåller jag för mig själv.  ;). 

Sedan sist jag skrev har jag hunnit med 4 dagar i Hudik, där jag också firade Nyår.  Där var vi bjuden på middag, trerätters. Förrätt; Toast med hjortronsås och en tunn skiva kallrökt lax på. Varmrätt; Älgfilé med klyftpotatis och en stor sallad. Efterrätt; Kladdkaka och någon avancerad gräddvariant. ( vet inte riktigt vad det var ). Maten var helt fantastiskt god !!  Kvällen spenderades med underbart sällskap ( dem flesta hade jag aldrig ens träffat ),  skratt, champagne, vin, tilltugg och vackra fyrverkerier.  Ett nyårsfirande jag sent kommer glömma.... 
God fortsättning på det nya året !!!!


Annars har veckan bjudit på det ena och det andra, så som; Långa promenader, bio, bekantat mig med nya människor, filmkväll, goda middagar, picknick på en sjö..osv.osv.    Jag har haft det riktigt trevligt !!!

Hur hade ni det på Nyår ?? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0