Jag är helt utslagen !!

Någon har sagt till mig att det är bra att sova när man är sjuk ( det stämmer ),  och det är just de jag har fördrivit min tid med idag. Sovit alltså !!   Jag har dock pendlat i en icke skönsovande dvala och en skön djupsömn,  feberfrossan spelar mig ett spratt. Jag har vaknat om vartannat och trott jag varit på väg att frysa ihjäl.  Raggsockor, tofflor, mysbyxor, två tröjor och ett duntäcke hjälpte med andra ord inte....Jag har nyss vaknat till liv, tog mig faktiskt i kragen och hängde tvätten som fint låg och väntade i maskinen...Men...Shit, i efterhand känns det som om jag har sprungit en mil. Tvätten tog musten ur mig, så nu måste jag vila en stund till.   Jag vet, för er kanske det är dötrisst att höra mig klaga. Men jag måste få beklaga mig lite, jag är ju sjuk plus att alla andra inlägg som jag skriver är så föbannat Glada =)


Exakt detta har hållt mig vid liv idag !!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0