Idag åker julen ut....

Efter en lättare middag och en liten tupplur i soffan har jag nu slängt ut allt som hade med Julen att göra i mitt rum,  nu är det slut på det mysiga, och vardagen med ljusare tider har anlänt..  Enligt mig är det, riktigt skönt faktiskt !!! 
Vad tycker ni ?!




Hej svejs med er, vi ses nästa år =)(tomten fick jag av min morfar när jag var 7 år)


Kvällens sysselsättning blir.........



.... att vila benen på fotpallen. Jag är helt slut !!! Men vet ni vad jag måste göra först, jo, gå till tvättstugan och ladda maskinen med tvätt. Våran tvättmaskin har nämligen kraschat :(    Det är någon som tvättar flitigt i familjen Eriksson tror jag ;)


Vi hörs sen !!!!

Kommentarer
Postat av: Mari

Tofflorna hittar du på, Scorett. 199 kr !! Huur sköna som hellst =)

2009-01-07 @ 21:25:18
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0