Fixat en tårta !!

En tidig kväll var det ja,  hur det gick med det kan jag tyvärr inte svara på. Tiden räcker banne mig inte till..  När jag skrev sist satt jag avslappnad i soffan och tänkte "Åh vad skönt med en lugn kväll"  men tji fick jag. Att tvätten var igång i tvättstugan hade jag helt glömt bort, så för inte så länge sedan sprang jag ut och hämtade den. Shit vad kallt det är ute...Hänga tvätten var jag ju också tvungen att göra, efter det byggde jag ihop en tårta från scratch (stavas det så?) ..pappa fyller år i morgon.. När den var klar (det tog typ 1,5 timme, då tårtbottnen var tvungen att svalna först) slängde jag mig i duschen, och vips så var klockan 22.50 och jag har ännu inte lagt mig.  LÄGG DIG MARI !!!!!!!  

I morgon vankas det jobb, och sedan födelsedagskalas. Systrarna med respektive liga kommer hit och äter middag,  + min fantastiska tårta :)  bäst för dem att dem tycker att den är god   Tågbiljetter till Stockholm måste bokas också, kan ni påminna mig om det ?! För ni kommer väl ihåg, på fredag drar jag iväg igen. Stockholm, Lillsved och återträtt med alla vännerna från skolan.  Det ska bli sååå roligt att träffa alla igen !!  Jag har svårt att förstå att det nästan är ett år sedan vi gick där,  tiden går alldeles för snabbt.   (ett PRIO-kort på SJ kanske vore något att köpa för min del ) 

Jag måste berätta en till rolig sak. Josefine kommer hem på måndag,  gissa vem som längtar ??? =)

Nu ska jag dyka ned i sängen. Sov Gott !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0