Ändringar i schemat !!

Precis när jag gick ut genom dörren förut ringde min ena systerson, Edvin och frågade om jag inte ville komma dit och leka en stund. Så, istället för att åka till stugan med mina föräldrar tog jag en sväng till syster istället.  Jag busade och kramades med barnen mest hela tiden (åh vad jag har saknat dem.), så syster och svåger fick klara sig utan mitt sällskap..Men jag tror dem överlevde ändå.. Hi Hi.. :)

Nu har jag precis lagt mig i sängen, efter att ha duschat och packat "jobbväskan" inför morgondagen. Jag ska nämligen återgå till arbetet i morgon.. ÄNTLIGEN !!!!!!!!.. Jag är såå less på dessa väggar som jag stirrat in i dem senaste dagarna. Byta miljö och träffa mina underbara kollegor ska bli sååå härligt. ♥

Tack så mycket för era fina kommentarer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0