Tiiiiired

Jag känner mig dötråkig som bara skriver massa text, men jag orkar verkligen inte springa runt med kameran och fota en massa. Så ni får klara er, eller ge fan i att läsa helt enkelt.  Men, efter min resa kan jag garantera att Ni får se massa bilder :).  Men i alla fall, det var inte detta jag skulle babbla om. Nepp, utan om min dag !!!  Eller ja, vad jag har att säga om den är egentligen inte mycket (?), men ni måste ju uppdateras. Det är väl det en blogg är till för (?) :P.. Började jobba vid 07.00 som sagt, sedan har dagen rullat på.  Idag har varit en dag i trötthetens tecken, jag har verkligen varit aptrött. (vad nu det är för ett uttryck), men jag har knappt lyft ett finger. sorry. Visst är det okej att ha sådana dagar ibland ?!. Jag slutade vid 17:30, så timmarna här hemma har inte varit många. Men, vips så är snart klockan läggdax och jag har inte hunnit med det jag MÅSTE göra (innan jag lägger mig).  Hänga tvätt, stryka, fixa lite bankärenden och packa är nämligen fyra MÅSTEN för Mari ikväll, annars kan jag lika bra strunta i resan. Vad har ni gjort idag ?!  

Nu ska jag börja rota fram lite respektabla kläder inför helgen, för i Paris kan man ju inte gå klädd huuur som hellst :P. Sedan blir det nog en stund vid tv:n, och efter det skutt i säng. Jag börjar ju tidigt i morgon också. (åkte på att öppna, i stället för att börja 07:30. Med andra ord, jag börjar 06:30)...vilka roliga dagar man har, eller vad säger ni ?!  Zzzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0