Studier !!

Jag är bara 22 år men saker och ting som handlar om livet får mig redan att känna mig stressad, mest för vad som komma skall i framtiden. Det här med studier stiger mig över huvudet snart, Ska jag börja studera till Hösten? Eller ska jag vänta något år? Jag blir faktiskt riktigt galen när jag tänker på detta, allt möjligt snurrar runt i mitt huvud just nu. Är jag ens säker på vad jag vill plugga ?! Nu en längre tid har jag varit bombsäker på att jag vill studera till Socionom, men vissa stunder känner jag mig inte alls säker. Hur tänker man? Och när vet man om man har hamnat rätt ? Jag är ingen plugghäst heller, gillar inte alls att sitta i skolbänken om jag ska vara ärlig. Visst underlättar det när jag läser något jag veeerkligen är intresserad av, men hur roligt är det egentligen !? (jag är en praktisk människa).  Någon som kan skänka mig ett välbetalt och intressant jobb?? Jag har suttit och kollat runt på olika utbildningar nu, i säkert en timme. Men har jag blivit något klokare ?? Nej !!!   Jaja, jag ska sluta tjata om detta. För er är det säkert dötråkigt att läsa, men jag är nästan helt säker, på att det är många fler än jag som känner som mig just nu. Eller har jag fel ?? Jag ska "smaka" på utbildningarna jag har tittat på idag,  så återkommer jag med vidare infomation. Sov gott !!!!  ♥

Kommentarer
Postat av: Ann

Natti natt:) kram/ Ann

2009-02-01 @ 23:53:05
URL: http://thelittlemermaid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0