Lista

Stänger du av mobilen när du sover?
- Använder den som min väckarklocka, nog för att den går att stänga av ändå. Men Nej det gör jag inte !!

Vem såg dig senast naken?
- P

Hur såg du ut på högstadiet?
- Modet på den tiden var verkligen gräsligt, så med andra ord. Jag såg också gräslig ut. !!!!!

Hur är du att ha som arbetskamrat?
- Mina kollegor får tycka om mig som jag är, men jag tror eller snarare jag VET att dom tycker om mig. Att vara öppen och lyssna på vad andra har att säga tror jag är ett enkelt knep till att bli omtyckt på en arbetsplats. Och sedan, man måste ha ROLIGT tillsammans.

Har du celluliter?
-  Jo, jag har ju det !!!!!!!!!!!!!!

Biter du på naglarna?
- Nix !!! Snuskigt, och förbannat ohygieniskt.

Har du något handikapp?
- Inget mer än nedsatt syn, men om det är ett handikapp vet jag inte ?!

Är det rädd för att få hängbröst?
- Vilken fråga !!!! Inget jag egentligen går runt och funderar på.... orka...

Svär du?
- På jobbet svär jag inget, men hemmavid kan du ge dig fan på att jag svär.

Är du trevlig mot Jehovs vittnen?
- Ja !! Jag ger sjutton i att öppna dörren helt enkelt.......

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
- Kyckling, ris, gelé och en stooor sallad.

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
- Leverbiff

Har du blivit arresterad?
- Nix, men polisbil har jag åkt några gånger.

Är du rädd för Securitasvakter?
-  Dum fråga får ett dumt svar.

Har du någonting att dölja?
- Tror icke det.

Ljuger du?
- Inte dagligen, men en vit lugn har jag nog dragit någongång.

Har du kysst en polis?
- Yes !!!!

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta din pojkvän från krogen?
- Om jag hade körkort och bil skulle jag nog med all säkerhet göra det,  men på ett villkor, att han hämtar mig när jag är ute ;).

Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
- OC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0