Jag är dötråkig !!!

Shit, jag har verkligen inte alls varit rolig att ha att göra med ikväll. Ljuspartyt jag skulle på blev inställt pga att Elsa och Edvin (systers barn) fått magsjuka, usch och blä säger jag. Så jag tackar ödmjukast för att jag slapp åka dit, och skönt är kanske det i och för sig. För jag har bara klagat och gnällt hela kvällen, och saken är den, jag har ingen aning om varför jag är på detta humör. Men ja, dåligt humör får man vara på. Men jag är så äckligt trött, jag har ont i magen (NEJ JAG HAR INTE MAGSJUKA), ont i huvudet och jag är så där galet less på allt och alla som säger ett endaste knyst åt mig. Känner Ni igen detta, eller är det jag som börjar bli RIKTIGT knäpp!?!?  Därför har jag tänkt lägga mig strax, men jag måste packa väskan som ska följa med mig till Hudik i morgon. Suck. Jag orkar inte packa !!!!  Och varför ser det alltid ut som om jag ska vara borta i flera veckor, fast jag bara har packat kläder så det räcker EXAKT till dem dagarna jag är borta?!  Nog om detta, jag ska inte fördriva er tid med ett TRÅKIGT inlägg.  Jag går och lägger mig i stället, vi hörs i morgon. Jag tror faktiskt att den bärbara får följa med i morgon ...GODNATT !!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

(svar)Tack :)



Sov gott :)!

2009-02-04 @ 21:07:03
URL: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0