Im back

Nu är jag tillbaka, och förhoppningsvis blir det några blogginlägg idag. Och dessa med VÄRDE !!!! Jag har nu arbetat två nätter, och jag säger bara det: JAG HATAR DET !!! speciellt när jag jobbar ensam..... Stora lokaler, massa otäcka ljud som nästan får en att skita på sig, sjukt tidiga mornar (klev upp 05 i morse, då första barnen kom 05:15) och i största allmänhet är allt läskigt med det där huset. I alla fall under nätterna. Blää !!!! (Mari är sjukt mörkrädd)  Men nu är jag på banan igen, efter några timmars sömn i min EGNA säng, plus en GOD frukost. Det kan inte bli bättre :). Förövrigt så höll jag på att frysa ihjäl i morse när jag gick hem, termometern visade minus 24 grader när jag promenerade hem vid 08-tiden. Det är sjukt kallt.... Hur kallt är det hos er ???


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi har runt nollsträcket. Å inget vitt på marken :P

2009-02-11 @ 12:51:49
URL: http://carris007.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0