Sundsvall, en iiiiiskall stad !!

Oj vilken bra dag det har varit, från morgon till kväll. Är det inte underbart så säg :). Jag började med en trip till Birsta med mamma och pappa, där jag köpte en parfym, en tröja och en luden huvudbonad.(bild kommer). Sedan blev det storhandling på Willys innan jag eskorterades ner till stan, där jag skulle möta upp Märtha. Efter en kaffe med Märtha och Amalia åkte jag till äldsta systern och hälsade på en stund, middag blev jag visst bjuden på också. Jag tackar jag ;). Vid 18-tiden bar det iväg till Cicci, dit jag, Caroline, Josefine, Gabriella, Nina och Rikard blivit bjudna på fika. Efter massa skratt och skvaller om ditten och datten så blev det hemfärd. Min dag har varit helmysig rent ut sagt !! Nu ska jag snart smyga in i mitt rum och krypa ner i sängen. Ska nog kika in och se om jag får plats först, det ligger nämligen en liten tös vid namn Elsa i sängen. Och Edvin ligger på en madrass nedanför, så om jag har tur får jag plats. Annars får det la bli soffan för mig =).




Nina och Gabriella



Cicci och Caroline


Damerna är samlade.


Likaså här, smile to the camera :).


Angående min ludna huvudbonad som jag införskaffade idag, det må ju vara det bästa köpet på väldigt länge. Enligt mig i alla fall :). Ett busfrö fick jag nyss höra att jag såg ut som, när jag spatserade in med den på skallen här hemma.. Så ja, här är den. Mitt nya husdjur :)......






När det är -25 grader krävs det en sådan här sak för att hålla huvudet varmt. Så jag är nöjd :).


Sov gott / M

Kommentarer
Postat av: Amis

Hej,

Fin blogg!

Vill du vara med och tävla om 4 läckra ögonskuggor från MAC?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen avgörs på fredag.

God fortsättning!

2009-12-30 @ 16:16:58
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0