Söndag 091227

Då hade ännu en dag passerat, och jag har inte gjort många knop kan jag säga. Bara latat mig, eller rättare sagt vilat upp mig. I morgon är jag på banan igen i alla fall och det ska bli grymt härligt. Jag, mamma och pappa ska ta en sväng på stan innan jag ska möta upp Marie för en fika. Kvällen ska jag spendera med Elin, Maria och Caroline. Det vankades visst middag på någon av sundsvalls alla restaurangen. Det kan bli trevligt :). Annars är veckan rätt oplanerad, en helkväll med tjejerna hos Cicci på tisdag är i och för sig inplanerad. Och det ser jag verkligen fram emot. Nyår var det också ja, men det är ett svart hål för tillfället och jag antar att det kommer förbli så. Varken jag eller någon annan har ansträngt sig för att skrida några planer i verket, det kan tyckas vara lite tråkigt..men men... Det slutar väl med att vi alla sitter ensamma hemma på olika håll och skålar in det nya året med oss själva. Det låter skoj, eller hur ?! :). 



" Jag älskar dig
så som man ska älska någon;
till gränsen av galenskap och vansinne.
Det finns två saker i livet som aldrig får
vara lagom- Poesi och Kärlek....
Se på mig som en varelse som
drabbats av en obotlig sjukdom..."
/ Julie De Léspinasse


Sov gott alla där ute !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0