Snö =)

Då var det helg igen, och det kan jag meddela er att det är riktigt skönt. Dagens sovmorgon var nog riktigt välbehövlig :). Direkt efter jobbet igår åkte jag till Jens, där jag fortfarande är. Mys !! När jag kom hit igår gick vi och köpte kinamat, som tösen fint beställt till middag =).  Sedan blev det Idolfinalen och lite julpyntning... Idag blev det som sagt en riktigt rejäl sovmorgon för oss båda, så vi har inte hunnit göra så mycket idag. Vi har hunnit med en lååång rask promenad och en handling, så middagen är snart klar. Det serveras plankstek idag, det ni..!!!! Och förresten, jag får inte glömma att berätta !!! Det har börjat snöa här nere nu. Stora vita flingor dalar ner mot marken, och ett vitt täcke har brett ut sig över gräsmattorna. Sååå mysigt, äntligen !!!! Nu kan man äntligen luta sig tillbaka, andas ut och vara säker på att julkänslorna kommer infinna sig även i år.....


I morgon får vi se vad dagen erbjuder, Jens ska ut på arbete så jag får la hitta på något annat. Tyckte mig nämligen höra några rykten om att det vankas fika eller bio med Josefine och Jenny, så vi får allt se :). Nu ska här ätas middag..vi hörs.../ M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0