Nu är det jul igen....

Nu har julstämmningen infunnit sig hos Mari i alla fall. Hur är det hos er ??. Jag är alldeles varm i kroppen, allt är så himla mysigt. Jag spritter utav glädje :). Bättre kommer det att bli när jag kommer hem till min kära familj...Men ändå går jag runt och är småhängig, hur nu man kan vara hängig och superglad samtidigt!?! Men så är det i alla fall, jag vaccinerade mig igår nämligen och jag har fått en släng av feber. Mer än så är det inte dock, men det är dötrisst att inte känna sig hundra...


Den här veckan har i alla fall varit riktigt bra, meeeen intensiv. Tre långa dagar har jag nu lagt bakom mig och det känns i kroppen kan jag säga. Måndag;Lucia. Tisdag;Julbord. Onsdag; Julmarknad. Så jag har som tidigast varit hemma vid 18.30-tiden på kvällarna. Nästan raka vägen i säng med andra ord, men så är livet ibland. Jag får tänka på att jag har haft det sååå roligt i stället. Det väger upp det mesta :). Torsdag och fredag kvar, det innebär två lugna dagar faktiskt. Lugnare än dom andra dagarna i alla fall !!! Men sedan kan vi andas ut och njuta av julen i stället, det tänker jag göra :).


Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan blir det lite tv innan det är dags att sova. Jag öppnar bygget i morgon igen, så det är upp innan tuppen. Jippi !!!!!!!!!!!!!!  (fredag likaså, bläää.)  Hej på er !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0