Julafton 2009 !!

Men jusses vad jag är mätt, maten/julgodiset står mig upp i halsen. Tur att jag ska ut till stugan och leka i snön i morgon, behöver göra av med lite energi och få ner maten känner jag. Usch vad man äter på julafton, och julmaten är inge vidare god heller enligt mig. Men men, jag har haft en underbar dag i alla fall. Och jag antar att det är huvudsaken :). I år var vi som sagt hos Madelene och Fredrik, första julen i deras nya hus med andra ord och det funkade riktigt bra. Tomten hittade även till denna adress, sicken tur va :). Men nu är jag åter hemma och lugnet har lagt sig över mig, skönt !! Jag ska strax krypa ner och sova lite, anar att det blir en tidig morgon i morgon också plus att det vankas en heldag ute i stugan, med familjen.


 Jag hoppas att ni också haft en fin dag....


Här är lite bilder från dagen;




















Bilderna får tala för sig själv !! 


Den här bilden säger mer än tusen ord, den här helt underbar; 



Lyckan är total när Edvin ser tomten komma, han jublar likt han vunnit på triss eller något liknande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0