En vit jul i sundsvall !!

Hej på er, nu var det länge sedan igen. Den meningen har blivit en stående mening nu ett par månader, men det finns så mycket annat att göra än att blogga så jag har inte riktigt hunnit. Men nu är jag ledig i två veckor, så förhoppningsvis ska ni få några extra inlägg =).


Det var fem dagar sedan jag bloggade sist, om jag inte missminner mig och sedan dess har det varit jobb och massa julrelaterade grejer på schemat. Så mysigt så !! Barnen på jobbet har gått på jullov och det märktes igår på fritids, det var en lugn och mycket mysig dag med dom få barn som var där. Eller ja få och få, det var 40 barn. Men vi hade det bra i alla fall =). 18.30 igår gick tåget hem till Sundsvall, så nu i skrivande stund sitter jag vid köksbordet hemma hos föräldrarna och skriver. Det är helt underbart att vara hemma igen, nog för att det inte varar för en så lång stund men jag ska ta vara på mina två veckor här uppe. Och en sak till som är säker, mina syskonbarn kommer få miljarder kramar. Som jag har saknat dom !!


Idag börjar vi med en jullunch på mitt gamla jobb, sedan ska jag på stan med Jenny. Dagens uppgift för oss är att hitta julklappar, så önska oss lycka till :). Själv har jag inte önskat mig något speciellt i år, huvudsaken är att jag får en mysig dag med min familj.  Eller vänta, jag vet en sak och det är det här;






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0