Lördagens njutning !!!


På väg mot skoooogen, Matfors vettni..fina ställen :P.


När jag kom fram var bordet dukat och maten var på ingående...Vilken lyx :)


Maten, innan den blev grillad och uppäten :).


Söta Rikard blandade supergoda drinkar till mig och Josefine..


I morse blev det en dunderfrukost ute i solen.. Underbart är ordet !!!


Efter frukosten lade vi oss och solade, samt läste maaassa skvallerblaskor.


Som sagt, igår kväll åkte jag till Josefine och Rikard för att grilla lite. Jag tycker att bilderna får tala för sig, för jag har inte så mycket mer att säga än att vi hade en jättetrevlig kväll, och en jättemysig förmiddag idag....

Tjo fräs / M

Kommentarer
Postat av: Michaela

Sv: Ja det gör det verkligen :D Blev riktigt sugen på det nu men det får bli varma mackor istället :P haha..

2009-08-09 @ 21:19:02
URL: http://miccisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0