Jag har hittat den !!!

Innan jag renoverade mitt sovrum i vintras visade jag er en spegel som jag mer än gärna ville ha, men jag hittade den aldrig i någon butik. Eller så var det bara så att SIA´s återförsäljare här i Sundsvall inte hade tagit in den. Synd, för jag hade köpt den direkt !! Men det jag egentligen skulle komma till är - Nu har jag hittat den!! På www.nordljus.net . Problemet är, att jag redan har köpt en spegel.... Men ja, när jag äntligen har hittat den jag vill ha så måste jag nästan byta ut den som redan sitter på väggen. Eller köpa den ändå, och ta med den när jag flyttar. Aja, jag måste ha den i alla fall......

Så här ser den ut;





Så här ser spegeln ut som jag har på väggen nu;



Den vita spegeln är betydligt mycket snyggare, enligt mig..

Vad tycker ni ??


Kommentarer
Postat av: Ida

Nu är det ju svårt att veta, eftersom jag inte ser vilken färg det är på ramen på den du har. Men jag tycker att de ser väldigt lika ut? Men har man ställt in sig på en speciell sak så är det klart att man väldigt gärna vill ha det :)

2009-08-31 @ 10:40:54
URL: http://idaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0