Det ser mörkt ut !!

Som ni kanske märker uppdaterar jag inte lika ofta numer, och det är för att jag inte alls vet vad jag ska blogga om längre. Jag har absolut ingen fantasi alls, har till och med funderat på om jag ska ta bort bloggen och strunta blankt i allt som har med bloggvärlden att göra, men jag vet inte, för samtidigt gillar jag ju att skriva av mig när det behagar.  Men om jag ska fortsätta blogga vill jag inrikta min blogg på något, jag dör ju själv av tristess av allt jag skriver om, så vad gör inte ni då... Ni har väl dött för länge sedan.. Men ja, vi får se hur det blir helt enkelt...
 
Vad tycker ni ?? Kom gärna med förslag....




Bloggtorka på hög nivå....

Kommentarer
Postat av: Paula

hah. jag vet inte hur fan jag lyckas.. men tror inte att de är mina fans just nu.



oj.. sluta inte blogga. men vad rikta in sig på?! det är svårt. har dålig fantasi när det kommer till sånt men välj nåt du aldrig får nog av att prata om =)



puss söti

2009-08-22 @ 11:30:55
URL: http://paulagoesapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0